Feacebook intre PROFIL si PAGE

Buna dragi cititori…..

Asa cum am promis in discutiile care le-am avut in ultima perioada cu diverse presoane si care provin din domenii diferite, revin cu acest articol care sper sa fie de ajutor pentru multi cititori si care sa clarifice anumite aspecte celor mai putin obisnuiti cu „hatisul” din online.

Subiectul de azi ?

– Diferenta intre cont personal – numit in continuare PROFIL si pagina profesionala numita in continuare PAGE sau PAGINA.
Cele doua sunt 2 lucruri diferite din mai multe puncte de vedere, dar sa le luam pe rand :
– PROFILUL este contul personal al unui utilizator, de fapt este primul pas pe care il facem in lumea Facebook pentru a interactiona cu familia , prietenii , amicii, colegii de servici etc. Este de fapt imaginea noastra personala in mediul online. Asa ca aici distribuim informatii despre noi , fotografii, videoclipuri , despre orasul in care locuim , despre vacante etc.

Creearea unui PROFIL este destinata unei fiinte umane ( …cu indulgenta celor de la Facebook se permite si animalelor de companie sa aibe pagina de PROFIL ), daca nu se incadreaza in termenii specificati de catre Facebook pagina nu se poate activa. Comentariile pe profil sunt tipic private si depind de setarile de confidentialitate pe care le dorim . Numarul de prieteni acceptati este de 5000 si nu permite analiza pe baza de statistici si campanii de promovare.
Sa trecem la ceea ce presupune o pagina de Facebook sau pe scurt PAGE.

– PAGINA – poate fi creata de catre reprezentantul oficial al acelui brand si este dedicat a reprezenta organizatii, afaceri, marci, celebritati, organizatii si entitati non-profit etc. Paginile (PAGE) sunt accesibile publicului larg chiar si celor care nu sunt logati sau nu sunt inregistrati pe Facebook. Paginile (PAGE) permit personalizari avansate ,pot fi organizate sondaje si permit administratorilor sa faca analize complexesa faca analize complexe pe diverse criterii din statisticile pagini – despre asta intr-un articol urmator. Paginile au dispozitive de promovare ca sa atragi mai muli fani si implicit sa lansezi campanii publicitare (contra cost) cu tinta precisa si cat mai eficiente. Pagina este indexata de motoarele de cautare si in acest fel cresti audienta , fanii tai pot sugera pagina ta altor prieteni care la tandul lor o pot transmite catre alti prieteni ….s.a.m.d.

Nu trebuie sa uitam ca daca PROFIL-ul te reprezinta ca persoana …..PAGE-ul reprezinta afacerea ta , brand-ul tau , imaginea profesionista iar scopul PAGE-ului este de a te face cunoscut cu produsele / serviciile tale si implicit de a vinde. PAGE-ul se poate crea doar dupa ce ai o pagina de PROFIL.


Pe adresa de email veti primi ghidul in format PDF.

In incheiere vreau sa punctez si rolul unui GRUP – ca sa formezi un GRUP trebuie sa ai un PROFIL creat ca sa adimistrezi acel GRUP . Grupurile sunt spatii virtuale de comunicare cu anumite persoane care au interese comune . Scopul lor este de schimb de experienta pe domeniile de interes , schimb de ideii informatii , recomandari tehnice etc………..SI NU DE VANZARE DE PRODUSE SI SERVICII IN GRUP. Ca si administrator de GRUP puteti seta anumite restrictii in privinta accesului in grup , ce materiale se pot posta sau puteti delega anumite actiuni unui moderator sau inca unui administrator.
Sper ca acest material sa va fie de ajutor pentru a intelege cat mai simplu diferentele intre cele 2 pagini …….. alte materiale puteti lectura pe www.craftyshop.ro pentru ca scopul nostru este sa va furnizam informatia in forma cea mai simpla si care sa va ajute in ” hatisul” online.
Pina data viitoare cand ne veti lectura va doresc …..MULT, MULT SUCCES !!!

TREBUIE SA FII UNIC IN CEEA CE FACI PRIN AMPRENTA PERSONALA ASUPRA LUCRURILOR….. DOAR ASA VEI AJUNGE SA FII DIN CE IN CE MAI BUN – SORIN C.
Acelasi Sorin C ….
– pentru consultanta gratuita in vanzari online si offline :
0751203562
[email protected]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.